Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Aug 2024 11:05:00 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Baltic Boxer 2024; II & IX rühma näitus

Toimumise aeg: alates 07.09.2024 kell 07:00 kuni 07.09.2024 kell 18:00

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Kumna küla, Kumna tee 19, Kumna
mõisa park

Ürituse korraldaja: MTÜ Eesti Bokseriühing, esindaja Kersti Soomuste, tel:
53 468 308; e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: MTÜ Eesti Bokseriühing, esindaja Kersti
Soomuste, tel: 53 468 308

Liikluskorralduse eest vastutajad: MTÜ Eesti Bokseriühing, esindaja Kersti
Soomuste, tel: 53 468 308

Tegemist on meelelahutusliku kogupere üritusega, kus võivad osaleda
alaealised. Toimub koerte välimiku hindamine ning ürituse toimumispaika
koguneb rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

järelevalvespetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald